Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2009

πεζοπορία

Αγαπημένο μου ημερολόγιο,
την Κυριακή περάσαμε υπέροχα! Πήγαμε εκδρομη στην Πάρνηθα. Ξεκινήσαμε μία δίωρη πεζοπορία από το Καταφύγιο Μπάφι, ακολουθώντας τα σηματοδωτημένα μονοπάτια με τον κόκκινο κύκλο, κυριολεκτικά μέσα στο δάσος. Ήταν τέλεια! Φυσικά ανέλαβα το σημαντικότερο ρόλο, αυτόν του ιχνηλάτη-οδηγού. Μάλιστα, επειδή είμαι σβέλτονς, έπρεπε να σταματάω σε τακτά χρονικά διαστήματα για να πλησιάσουν και οι άλλοι. Ειδικά η Ηλίθια είναι η προσωποποίηση της αργοπορίας, αλλά την αγαπάμε, γιατί είναι γυριστρούλα. 


Δυστυχώς δεν έχω φωτογραφικά ντοκουμέντα γιατί ο Ψηλός ξέχασε τη φωτογραφική και η Ηλίθια το κινητό της. Υπήρχε βέβαια και η κάμερα στο κινητό του Ψηλού, αλλά όπως  είχε πει  κάποτε ένας σοφός άνδρας "αυτή βγάζει μόνο νεκρή φύση... σε τρίποδο".Ελπίζω όμως να ξανπάμε σύντομα και να βγάλουμε πολλές πολλές φωτογραφίες με τα κατορθώματά μου!
Μετά τη βόλτα μας καθίσαμε για καφέ στο Καταφύριο. Υπήρχαν αρκετοί άνθρωποι που ήθελαν να μου χαρίσουν τα χάδια τους. Υπήρχε όμως και μία ενοχλητική μαυρούκα, η Ναόμι. Θα της δείξω εγώ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου