Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2009

κανελίτσα

Αγαπημένο μου ημερολόγιο,
σήμερα ξεκινήσαμε παρά την κακοκαιρία να κάνουμε το γύρο των χωριών του Ελικώνα. Ανεβήκαμε από τη Θίσβη, όπου συναντήσαμε πολλά "ουράνια τόξα". Μάλιστα σαν να μην είχαν ξαναδεί ποτέ  τους τέτοιο θέαμα, ο Ψηλός σταματάγε το αυτοκίνητο και βγάζαμε φωτογραφίες. Ο Ψηλός μας προέκυψε και Σημειολόγος, επισημαίνοντας τις ομοιότητες ανάμεσα στο ελληνικό "ουράνιο τόξο" και το αγγλικό "rainbow". Ναι, θα μας πει τώρα και αυτός για εγγλέζικα... Να σου πω εγώ για εγγλέζικα...


Τελοσπάντων, με τα πολλά περάσαμε την Αρβανίτσα, το Κυριάκι, και φτάσαμε τελικά στο Ζερίκι ή Ελικώνα. Ο Ψηλός με την Ηλίθια καθίσαν στην ταβέρνα του Στάμου, αλλά φυσικά δεν με άφησαν να μπω μέσα. Απ΄ότι μπόρεσα να μυρίσω έφαγαν κοκορετσάκι τραγανό, ζουμερό μπεκρή μεζέ με πλούσια σαλτσούλα, χειροποίητες τηγανιτές πατάτες και νόστιμα αρνίσια παιδάκια. Σλούρπ...

Βέβαια και εγώ, αφού κλάφτηκα λίγο έξω από την πόρτα της ταβέρνας, χωρίς αποτέλεσμα, δεν έμεινα με δεμένα χέρια. Κοιτάξτε τι γκομενάκι εντόπισα. Όμορφη, τσαχπίνα και μικροκαμωμένη, σαν και εμένα. Μη μου πείτε ότι δεν είναι μία κούκλα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου