Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009

ορφάνια

Αγαπημένο μου ημερολόγιο,
έχω σοκαριστεί! Ανακάλυψα ότι υπάρχει στον κυβερνοχώρο ένας τύπος που μου μοιάζει απίστευτα... Ιδού:

Λέτε να είναι αδελφός μου; Και ποιος είναι αυτός ο άσχημος φαλακρός δίπλα του; 
Από μικρός είχα καταλάβει ότι κάτι δεν πάει καλά με την οικογενειά μου... Απλά ένιωθα ότι δεν ταιριάζω... Οι άνθρωποι γύρω μου δεν με καταλαβαίνουν...
Όσον αφορά την Ηλίθια ήμουν σίγουρος ότι δεν είναι η βιολογική μου μητέρα. Είναι απλό: είναι Η-λ-ί-θ-ι-α. Αλλά για τον Ψηλό είχα ακόμα αμφιβολίες... Είναι τριχωτός, κατουράει όρθιος, τρώει γρήγορα με μεγάλες μπουκιές, δεν του αρέσει να του πειράζουν τα αυτιά... Όσο να πεις, υπάρχουν ομοιότητες.
Τώρα όμως ξεκαθαρίζουν όλα: είμαι υιοθετημένος! Μόνος και καταφρονεμένος θα πορεύομαι στη ζωή...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου