Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2009

happy birthday ψηλέ!

Αγαπημένο μου ημερολόγιο,
σήμερα είναι τα γενέθλια του Ψηλού. Ο Ψήλος είναι ο αγαπημένος μου, κάνει τα πιο φανταστικά παιχνίδια έβερ! 
Ε, χμ, εκτός από αυτό που με κρεμάει ανάποδα έξω από το μπαλκόνι... και αυτό που με πετάει στον αέρα και μετά με αφήνει να σκάσω στον καναπέ... Και έχει και κάπως βαρύ χέρι, σαν κουπιά είναι τα χέρια του... Και πολλές φορές αρχίζει και μου φωνάζει ακατάληπτα, χωρίς να μου εξηγεί τι ακριβώς θέλει να κάνω... 

Τελοσπάντων - μεταξύ μας - γίνεται πολύ αντιιπαθητικός ώρες ώρες, αλλά σήμερα  τον αγαπάω. Γιατί κατάλαβα ότι σύμφωνα με το ανθρώπινο πρωτόκολλο, όποιος έχει γενέθλια, κάνει δώρα στους αγαπημένους του. Εμένα για παράδειγμα με πήγε βόλτα στο Πετ Σοπ, όπου μου αγόρασε ένα τέλειο κόκκινο λουράκι με τρουκς και ενα σπρέυ για δροσερή αναπνοή με άρωμα μέντας (χμ, μάλλον προσπαθεί να με κάνει μετροσέξουαλ, σαν τα μούτρα του, αν δεν τον συγκρατήσω μπορεί να μου αγοράσει και αποσμητικό για τις μασχάλες...)



Στην Ηλίθια νομίζω ότι έταξε δείπνο σε σικ ιταλικό ρεστοράν, "Aglio, Olio e Peperoncino". Αλλά εγώ δεν πολυψήνομαι να πάω, γιατί κάπου διάβασα ότι τα πιάτα του έχουν ελάχιστο κρέας και βασίζονται στα λαχανικά, δηλαδή ...μπλιάξ! Και το απίστευτο είναι ότι το βούρλο κολακεύτικε κιόλας...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου