Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2009

δόξα

Αγαπημένο μου ημερολόγιο,

παρά το νεραρό της ηλικίας μου, είμαι πλέον ένας ζωντανός μύθος στα νότια προάστια. "Ερρίκος ο 1ος, ο Βρομερός" με αποκαλούν οι θαυμαστές μου. Έχω αγωνιστεί σκληρά για να κερδίσω τον τίτλο του βρωμερότερου τετράποδου. Ακόμα και τα αδέσποτα, που ζουν όλη τους τη ζωή στο δρόμο, είναι πολύ "καθαρά" για να συγκριθούν μαζί μου. 

Στη χθεσινή μου βόλτα, ανήμερα της εθνικής μας εορτής, έκανα μία πραγματικά μεγαλοπρεπή εμφάνιση, τσαλαβουτώντας σε όλους τους νερόλακους. Το αποτέλεσμα ήταν μεγαλειώδες! Η γούνα μου ανάδιδε μία αποφορά, ένα μοναδικό συνδυασμό ψαρίλας, ψόφιου αρουραίου σε αποσύνθεση, σκουπιδίλας και φυσικά λασπουριάς.





Ακόμα και μετά από 3 χέρια πλύσιμο με αφρόλουτρο η βρώμα δε λέει να φύγει, είναι ανεξίτηλη!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου