Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2009

γρίπη

Αγαπημένο μου ημερολόγιο,
σου γράφω από το κρεβάτι του πόνου. Σήμερα, δεν είμαι καλά. Ξύπνησα κουρασμένος και ανόρεχτος. Να σκεφτείς, μου έβαλε η Ηλίθια παριζάκι για να με καλοπιάσει και εγώ ούτε καν κουνήθηκα....

Νομίζω πως έχω πουντιάσει από τα πολλά μπάνια που με έκαναν το σ/κ. Λες και δεν είχαν ξαναδει λασπωμένο σκύλο ξανά στη ζωή τους...
Μόνο να κοροιδεύουν τον Προκόπη για την καινούργια κάπα του ξέρουν! Μακάρι να είχα και εγώ ένα ρουχαλάκι να βάλω επάνω μου..., μπρρρρ....

Από χθες το μεσημέρι δεν αισθανόμουν καλά. Είχα ένα ανακάτεμα στο στομάχι μου... ώσπου ξέρασα σε 5 διαφορετικά σημεία. Δυστυχώς, όλα στην κουζίνα, γιατί δεν πρόλαβα να πάω στην τουαλέτα, ως όφειλα.

Ελπίζω τουλάχιστον να γυρίσουν γρήγορα να μου βάλουν θερμόμετρο, γιατί νομίζω ότι με πιάνουν ρίγη, μπρρρρ.... Μάλλον ανεβάζω πυρετό, δεν ξέρω, δεν είμαι καλά... Λες να είναι η νέα γρίπη;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου