Πέμπτη 18 Μαρτίου 2010

πατάκι

Αγαπημένο μου ημερολόγιο,
κάτσε και ξάπλω και μείνε και ξανακάτσε! Σαν τα μούτρα τους τα έχουνε κάνει μ΄ αυτές τις εντολές-ευαγγέλιο για να συνεννοούμαστε (και καλά!). Ό,τι και να θέλω πρέπει να πάω πρώτα στο πατάκι μου και να καθίσω, παρντόν, ξαπλώσω. Βόλτα, φαί, νερό, πιοτό, κατούρημα, χέσιμο... όλα περνάνε από το πατάκι.

Το πατάκι από μόνο του δεν είναι κακό. Ίσα ίσα μαλακό είναι. Έχει και ζωάκια διάφορα: παπάκια, γατάκια, προβατάκια. Ωραίο χρωματάκι, μπεζ - λευκό, χαλαρωτικό. ΙΚΕΑ 19 ευρώ.

Τα προβλήματα φυσικά ξεκινάνε επειδή η Ηλίθια, είναι - τι άλλο; - ηλίθια και δεν καταλαβαίνει γιατί κάθομαι στο πατάκι. Πάω στο πατάκι γιατί πεινάω και μου βγάζει φρέσκο νερό. Πάω στο πατάκι γιατί μ΄ έχει πιάσει κόψιμο και μου βγάζει φαί! Δε συνεννοούμαστε!

Εγώ, αν είχα σκύλο, θα του έπαιρνα ένα χρωματιστό, multi-purpose- πατάκι, για να μπορούμε να καταλαβαινόμαστε. Νερό - μπλε, φαί - πράσινο, πιπί - κίτρινο, χέσιμο - κόκκινο, φωτιά στα μπατζάκια μας.


1 σχόλιο:

  1. Πολύ έξυπνη ιδέα!!! Μόνο ένα σκυλίσιο μυαλουδάκι μπορεί να γεννήσει τέτοιες ιδεάρες!
    Φιλίιι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή