Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2010

καρδιοπάθεια

Αγαπημένο μου ημερολόγιο,

καλά το είχα υποψιαστεί... Χθες πήγαμε στο γιατρό. Σε έναν καινούργιο γιατρό που έχει κλινική στο Μοσχάτο. Φερλέμης & κάτι κάτι λέγεται νομίζω. Ήταν πολύ ωραία κλινική, σύγχρονη και εξοπλισμένη και οι γιατροί με υποδέχτηκαν πολύ καλά.

Υπήρχε και ένας σκύλος στο ιατρικό τιμ, ο Scooby. Υποψιάζομαι βέβαια ότι δεν έχει σπουδάσει, αλλά είναι εμπειροτέχνης. Ο Scooby, λοιπόν, ήταν πολύ καλός και αμέσως με έκανε να νιώσω άνετα. Ό,τι δεν καταλάβαινα μου το εξηγούσε στη γλώσσα μου, πολύ απλά και κατανοητά.
Οι γιατροί λοιπόν της κλινικής, αφού με ακροάστηκαν, και με ξανα-ακροάστηκαν, και με ξανα-ματα-ακροάστηκαν, με όλα τα διαθέσιμα ψηφιακά, αναλογικά και ηλεκτρονικά μέσα, κατέληξαν ότι μάλλον έχω ένα πρόβλημα στην καρδούλα μου. Χάνει, λέει, μερικούς χτύπους. Με ρώταγαν αν κουράζομαι, αν λαχανιάζω, αν βήχω όταν τρέχω και άλλα τέτοια ...σαχλά.

Ρε, εμένα, ρε; Τον Ερρίκο τον Περδικούλη; Καρδιοπαθή;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου